PERLUKAH KERAJAAN MEMINTA MAAF TERHADAP BEKAS TAHANAN ISA?

Ahad, November 22, 2009

RM3.6 Juta...Kalau Umno yang bagi,Mengapa Diam..?TGK SINI PENYOKONG UMNO..MELAYU TERGADAI DITANAH SENDIRI..KAH..KAH..KAH..


Kerajaan Haram Perak pimpinan Zambry Al Mundiandy semalam telah meluluskan peruntukan sejumlah RM3.6 Juta untuk membantu sembilan buah sekolah persendirian cina(SUWA).Jawatankuasa perkembangan sekolah cina Larut Matang dan Jawatankuasa Sekolah Hua Liang di Taiping.

MB Haram Zambry Al Mundiandy tanpa rasa malu berkata peruntukan itu adalah sebagai menunaikan janji sebelum ini bagi memastikan sekolah-sekolah cina mendapat bantuan kewangan dari kerajaan negeri dan dapat menguruskan sekolah tersebut dengan baik.

Kalaulah PR yang memberikan peruntukan ini dalam masa pemerintahan yang lepas..sudah pasti media Upahan Umno dan pimpinan Umno akan terjerit-jerit laksana orang kena rasuk syaitan adanya.Lalu melaungkan kepada rakyat " Pas jadi kuda tunggangan DAP" "Pas gadai hak orang Melayu" "Pas Utamakan orang cina" dan banyak lagi dan lagi..

Sekarang lu orang sendiri mau ingat ma... Pondok Pak Teh di Pengkalan Hulu telah memohon tanah beberapa ekar,untuk pembangunan Pondok tersebut,langsung tidak dipedulikan oleh Kerajaan BN walaupun telah hampir 10 tahun permohonan tersebut dibuat.Hanyalah pada masa PR memerintah permohonan itu dapat diluluskan.Kalau lah dulu mereka kata Pas kuda tunggangan Dap,kini giliran Umno pulak jadi KELDAI tunggangan MCA..kah3

Bai : BN,Umpama kokok berderai,Pungkok lu gelumang najiss ma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan