PERLUKAH KERAJAAN MEMINTA MAAF TERHADAP BEKAS TAHANAN ISA?

Khamis, Disember 03, 2009

KPM UMUM YURAN TAMBAHAN....YAHOO!..UMNO MMG BEST

Apa kabo emak bapak yang anak masih bersekolah...

Tak kira sapa, umno ke, pas ke, pkr ke , ppp ke semua akan dikenakan bayaran tambahan pada sesi persekolahan tahun hadapan.


Menurut Kementerian Pelajaran , bayaran tambahan kepada semua pelajar bagi sesi persekolahan tahun depan akan dikenakan bagi menampung lain seperti insuran dll.

Tan Sri Alimuddin Mohd. Dom berkata, berbeza dengan yuran persekolahan, bayaran tambahan tersebut akan digunakan untuk manfaat para pelajar.


Menurut beliau, yuran persekolahan pula akan digunakan untuk menampung hal ehwal pentadbiran sekolah serta penambahbaikan beberapa kemudahan yang disediakan.


Jumlah bayaran tambahan itu akan diumumkan kelak dan ia boleh dibayar ketika sesi persekolahan bermula.



Bayaran tersebut tidak akan membebankan ibu bapa dan para pelajar. Ia juga akan digunakan untuk kemudahan dan aktiviti mereka.



Ingatkan yuran sekolah makin lama makin korang, rupanya makin lama makin mahal pulak...dulu umum yuran dimansuhkan!!!!



Puak-Muak Umno amat bersetuju dengan pengumuman KPM ni kot! maklumlah deme penyokong kuat dasar barison nasional. Rasa-rasanye mungkin anak ahli-ahli umno free , Ketua Bahagian boleh tolong sign....!!!!!!


Sesi persekolahan baru bermula pada 3 dan 4 Januari ini.

2 ulasan:

  1. Moleh doh lagu tu....

    Molek kepada penyokong2 UMNgOK..
    Sokong dan pilih lagi parti lintah darat.

    BalasPadam
  2. bukan setakat yuran tambahan sahaja..skim baucer tuisyen dan susu sekolah pun tiada tahun depan...so..murid2 luar bandar yg berpendapatan rendah kene cari guru tuisyen ler..F1 berjuta2 projeknya...berilak biasiswa kat org thai...moleklerr

    BalasPadam